بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Advanced SystemCare PRO v6.3.0.269

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری قدرتمند و بسیار مفید برای بهینه سازی ویندوز است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا کامپیوتر خود را تعمیر و بهینه سازی کنید و همیشه یک ویندوز پایدار و سریع در اختیار داشته باشید، خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر، کرش، فریز و…همگی از اتفاقاتی هستند که در اثر مرور زمان و استفاده طولانی مدت از ویندوز پس از مدتی رخ می دهند که بسیار آزار دهنده هستند بنابراین وجود چنین نرم افزارهایی برای ویندوز یک امر ضروری احساس می شود و شما با بهره گیری از قابلیت ها و ابزارهای این نرم افزار می توانی کلیه نواقص و اشکلات کامپیوتر خود را رفع کنید، یکپارچه سازی هارد دبسک، حذف فایل های جاسوسی، تجزیه و تحلیل محیط امنیتی ویندوز، پاکسازی فایل های بیهوده در کامپیوتر، اسکنر قدرتمند و….از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار به شمار می روند.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Glary Utilities PRO v3.8.0.136

Glary Utilities یک مجموعه از ابزارهای سیستم و بهینه سازی می باشد که می تواند به تعمیر، افزایش سرعت، نگهداری و حفاظت از کامپیوتر شما بپردازد. این نرم افزار به شما امکان پاکسازی سیستم از فایل های اضافی رایج مانند ورودی های اشتباه رجیستری و ردپاهای اینترنتی را میدهد. همچنین می توانید به مدیریت و حذف افزونه های مرورگر خود پرداخته، هارد خود را آنالیز کرده کرده و فضای آن را افزایش دهید، فایل های تکراری را یافته و به حذف آن ها بپردازید، حافظه را بهینه سازی کرده، Shortcutهای از کارافتاده را تعمیر یا حذف کنید، به مدیریت نرم افزار های هنگام بالا آمدن ویندوز بپردازید، به حذف کامل نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم بپردازید و قابیلت های بسیار دیگر. برتری این نرم افزار نسبت به برنامه های رقیب، دریافت جوایز متعدد از شرکت های معتبر نرم افزاری می باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi


Toolwiz Care نرم افزاری شامل چندین ابزار بهینه سازی و رایگان می باشد که برای بهینه سازی سیستم کاربران تهیه شده است. به وسیله گستره وسیعی از ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربران میتوانند به پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز خود اقدام نماید. ابزارهایی نظیر بررسی سیستم،پاکسازی سیستم،افزایش سرعت سیستم،تعمیر سیستم،پشتیبانی گیری از سیستم،بهینه سازی استارت آپ سیستم،بهینه سازی ظاهر سیستم و بیش از ۵۰ ابزار دیگر باعث می شوند که کاربر در عین داشتن نرم افزاری رایگان و قدرتمند از دردسرهای کرکینگ و شکستن قفل نرم افزارها و در واقع استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای تجاری مشابه معاف شود. نرم افزار دارای طراحی اصولی و حرفه ای است و کاربران حرفه ای و تازه کار به راحتی با ان کنار خواهند آمد. پاکسازی رجیستری ویندوز و پاکسازی سیستم و یافتن فایل های تکراری در کنار دیگر امکانات نامبرده شده میتواند از این نرم افزار رایگان ، ابزاری قدرتمند بسازد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:46 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

 

سفارشی

به در خواست شما بازدید کنندگان محترم

 

 

منوی جذاب مک را در سیستم خود داشته باشید

شاید همگی نوار ابزار سیستم مک را دیده باشید. شما با کمک نرم افزار RocketDock 1.3.5 میتوانید به راحتی این نوار ابزار را با تمامی آیکون ها و انیمیشن ها و تبدیلات داشته باشید. در ضمن برای شما یک عالمه پوسته جدید هم قرار دادیم.در ضمن این برنامه در ویندوزهای ۲۰۰۰/اکس پی / ویستا به خوبی کار میکند.



ادامه مطلب ...


 

نرم افزار آل نیوز نسخه 1.5 یک نرم افزار کاربردی که میتونید جدید ترین خبرها را از سایت های معتبر فارسی مانند :خبر آنلاین و فارس نیوز و... دریافت و مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 52850
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1